Chcete zaujmout originálním reklamním předmětem? To dnes není vůbec jednoduché.
Nebudete přece svým zákazníkům dávat něco, co už dostali od někoho jiného.
Rádi byste dali něco zajímavého, ale stále je to něco, co si vaši zákazníci odnesou zdarma. Proto je i cena takového reklamního předmětu velmi důležitá.
Inspirujte se dvěma nedávnými příklady z naší praxe.
DIY šroubováčky
Prodejce doplňků do domácnosti se chystá otevřít novou prodejnu v centru Prahy. První den otevření musí být jedinečný a velkolepý. Ale stále v souladu s filozofií značky. Chtěl k tomu nějak využít 3D tisk a 3D tiskárny.
První kreativní koncept jsme vymysleli velice rychle. Co takhle rozdávat šrobováčky, ze kterých část bude tištěná na 3D tiskárně a zákazník si je sám složí?
Opatřili bychom je logem zákazníka a rozdávaly by se v malých pytlíčkách spolu s úsměvným návodem na jejich složení velikosti vizitky.
Tento návrh skvěle ladil s tím, jak jsme značku prodejce doplňků do domácnosti vnímali my.
Přímo v nové prodejně by celý den byly umístěny dvě 3D tiskárny obsluhované naším odborníkem, který by tiskl další šroubováčky. Návštěvníci by se mohli podívat, jak vznikly i ty jejich.
Cena jednoho šroubováčku by pro zákazníka závisela od objednaného množství. Při nákupu dvou tisíc kusů by nepřekročila 50 Kč za kus včetně pytlíčku a návodu. Zapůjčení dvou profesionálních 3D tiskáren na celý den spolu se živou obsluhou vycházelo na méně než 10 000 Kč. Zákazník by v tomto případě neplatil vratnou kauci.
Chcete zaujmout originálním reklamním předmětem i Vy? Veškeré možnosti od návrhu designu, výroby makety až po zajištění výroby s Vámi osobně nebo na dálku rádi prodiskutujeme, stačí když se nám ozvete.
Miniatury vlastních výrobků
Spokojený zákazník nás doporučil svému obchodnímu partnerovi. Ten vyrábí několik typů zařízení na přepravu zboží. Napadlo ho, že by si místo tištěného papírového letáku zhotovil zmenšeniny svých zařízení. Ty by jeho obchodníci mohli potenciálním zákazníkům ponechat, nebo je alespoň takto zprostředkovaně ukázat.
Navrhli jsme dvě možnosti:
-
miniatury v měřítku 1:30, které by stále byly vysoce detailní a sloužily by jako přívěšek na klíče
-
zmenšeniny v měřítku 1:15 jako pomůcky pro obchodníky.
Zákazník se zavázal v průběhu následujícího kalendářního roku odebrat dohodnuté zboží, aby tak získal větší množstevní slevu. Vždy však zaplatí jen za dodané množství. Tento druh výroby se v angličtině označuje pojmem manufacturing on demand nebo manufacturing on time.
Pokud například vystavujete na výstavách a veletrzích, máte svůj showroom, nebo vozíte své vzorky na předvádění svým zákazníkům a partnerům, kde nemůžete předvést všechna svoje zařízení ve skutečné velikosti, nechte si od nás spravit věrnou maketu ve vhodném měřítku, detaily můžeme probrat třeba právě při návštěvě našeho showroomu.